A0:  دانلود بازی Speed Kills برای PC
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.

:::::..دانلود تاپ..:::::




دانلود بازی Speed Kills برای PC
نوشته شده در پنج شنبه 6 شهريور 1393
بازدید : 505
نویسنده : آرش حسین زاده

یک بازی سبک Racing و رالی مرگ است، که در آن اتومبیل ها در رقابت با هم با سلاح های مرگباری همدیگر مورد هدف قرار میدهند، تا از هم پیشی بگیرند. بازی با موتور گرافیکی Unreal طراحی شده است و سبک دوربین آن سه بعدی و از فضای بالای سر ماشین ها است. بازی در حومه کهکشان از کلان شهر cityscapes پیگیری میشود. شما در رقابت های مرگ شرکت کنید و با بدست آورد امتیاز ماشین و سلاح های که بروی آن می بندید ارتقا دهید. بازی سرعت مرگ دارای ۵ محیط مسابقه ای ، ۸ نوع اتومبیل قابل ارتقا ، انواع سلاح های مخرب  برای از راه به در کردن رقیبان را دارا می باشد.

Speed Kills PC-HI2U

 

Speed Kills pc cover دانلود بازی Speed Kills برای PC

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی کم حجم , ماشین سواری , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Speed Kills برای PC ,



دانلود بازی سرگرم کننده و کم حجم Back to Bed
نوشته شده در سه شنبه 4 شهريور 1393
بازدید : 489
نویسنده : آرش حسین زاده

یک بازی هنری در سبک پازل و سه بعدی است .بازی داستان فردی به اسم باب را نقل میکند ، فردی که از یک نوع بیماری در رابطه با خواب رنج میبرد ، او هنگامی که در زور در دفتر خود در حال انجام کار است به خواب عمیقی فرو میرود و در خواب شروع به راه رفتن میکند و به مناطق پر خظر در شهر های بزرگ میرود.خوشبختانه باب در ضمیر ناخودآگاه خود یک نگهبان به اسم Subob دارد که وقتی او به این حالت دچار میشود او را به سمت تخت خواب خود هدایت میکند. به هر صورت سوباب باید همیشه هوشیار باشد تا باب را در سفر های خود به مکان های خیالی نقاشی مانند که از ذهن او و واقعیت ساخته شده هداست و راهنمایی کند.نتیجه این کار تصور یک جهان رویایی و هنری است که به طور کلی با واقعیت متفاوت است به طوری که خیلی چیزهایی که در واقعیت بی خطر و غیر مهم به نظر میرسند خطرناک و مهم خواهند شد.

 

back to bed PC دانلود بازی سرگرم کننده و کم حجم Back to Bed


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی کم حجم , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی سرگرم کننده و کم حجم Back to Bed ,



نرم افزار انجام قرعه کشی The Hat 3.1.0.4
نوشته شده در سه شنبه 4 شهريور 1393
بازدید : 557
نویسنده : آرش حسین زاده

یکی از قدیمی ترین راه های قرعه کشی بین افراد (که هنوز هم کاربرد دارد) این است که اسم هر نفر را روی یک برگه کاغذ مینویسند و همه کاغذها را در یک ظرف میریزند. سپس کاغذ ها را به هم میزنند و به صورت صادفی یکی را خارج میکنند.The Hat یک نرم افزار بسیار جالب و کاربردی برای قرعه کشی می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید با وارد کردن نام هایی در لیست نرم افزار و انتخاب گزینه Shuffle شروع به قرعه کشی بین نام های وارد شده کنید. این قابلیت برای کارهایی مثل قرعه کشی خانوادگی بسیار مناسب است.

 

The Hat 3.1.0.4 نرم افزار انجام قرعه کشی The Hat 3.1.0.4

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , بازی کم حجم , ویندوز8 , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار انجام قرعه کشی The Hat 3 , 1 , 0 , 4 ,



دانلود بازی Hamlet برای PC
نوشته شده در دو شنبه 3 شهريور 1393
بازدید : 512
نویسنده : آرش حسین زاده

سازنده‌های دو بازی ساموروست با فلش یک بازی ماجرایی زیبا به‌نام ماشیناریوم عرضه کردند که حتی غیرگیمرها را هم به‌خودش جذب کرد. حالا یک بازی ماجرایی دیگر با همان سبک ساموروست منتشر شده که هملت نام دارد و به‌جز نامش هیچ ربطی به شاهکار شکسپیر ندارد! داستان بازی در مورد یک دانشمند است که از آینده به زمان گذشته می‌آید و اشتباهی با ماشین زمانش روی سر هملت بی‌چاره فرود می‌آید! حالا این وظیفه اوست که به‌جای هملت به نجات افلیا برود و او را از دست کلادیوس بدجنس نجات بدهد! داستان بدون شک مهم‌ترین نقطه قوت بازی هملت نیست، اما کاملا با حال و هوای فانتزی و گرافیک زیبای این بازی جور در می‌آید. بازی تشکیل شده از یک سری صحنه‌های ثابت که در آن‌ها تعداد زیادی آیتم و نقاط حساس برای کلیک کردن وجود دارد. قهرمان ما در هر صحنه ثابت است و از جایش تکان نمی‌خورد مگر این‌که روند بازی اقتضا کند. به‌طور کلی شما هیچ کاری به کاراکتر اصلی بازی ندارید و در هر صحنه باید ببینید روی چه چیزهایی می‌شود کلیک کرد و بعد از هر کلیک چه اتفاقی می‌افتد. سپس باید ببینید این اتفاقات هر کدام چه تاثیری روی هم می‌گذارند و چطور می‌شود از مانع اصلی آن صحنه عبور کرد. بازی هملت به‌خاطر ساده بودنش قابل توجه است. هیچ واسط کاربری خاصی وجود ندارد. خبری از کوله‌پشتی و فهرست وسایل و این چیزها هم نیست. لازم نیست نگران ذخیره و بارگذاری بازی باشید. همین‌که هملت را اجرا کردید وارد بازی می‌شوید و هر وقت خواستید از آن خارج می‌شوید و بازی خود به‌خود ذخیره می‌شود. اما در همین بستر ساده، سازنده‌های بازی معماهای بسیار پیچیده و جالبی را به شما ارائه می‌دهند که بعضی از آن‌ها را بدون کمک و راهنمایی نمی‌توانید حل کنید.

|نسخه نهایی JAGUAR بازی|

 

Hamlet Cover small دانلود بازی Hamlet برای PC

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی کم حجم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Hamlet برای PC ,



دانلود A Sirius Game – بازی نبرد دریایی
نوشته شده در دو شنبه 3 شهريور 1393
بازدید : 517
نویسنده : آرش حسین زاده

 از جمله بازی های ساخته شده در سبک RPG یا همان نقش آفرینی برای کامپیوتر است و در سال 2010 به دست شرکت Phantasm Games Studio عرضه شده است. داستان بازی مربوط به شخصیتی به نام Sirius می شود که سال ها پیش، پدرش او را از خانه بیرون کرده است، چون اخلاق و رفتار بدی داشته و همگی از دستش شکایت می کردند.

A Sirius Game دانلود A Sirius Game   بازی نبرد دریایی

حال این پسر بزرگ شده و برای انتقام در بازی A Sirius Game بازگشته است تا دهکده را به تصاحب خودش در آورد و بر همه حکمرانی کند. از راه های آبی و به کمک دزدان دریایی، نقشه های حمله را بکشید تا افرادی که سال ها پیش باعث ناراحتی شما شده اند، از بین بروند و درسی برای سایر ساکنین باشد! کشتیتان را برای نبر هایی سخت آماده سازید و تمامی تجهیزات نظامی کلاسیک را در آن جای دهید تا در مواقع ضروری استفاده کنید.


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی کم حجم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود A Sirius Game – بازی نبرد دریایی ,



بازدید : 14855
نویسنده : آرش حسین زاده

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

با توجه سلام:شما می توانید این برنامه را بدون محدودیت استفاده کنید این برنامه هیچ رمزی ندارد و با نسخه هایی که می توانید در وبسایت یا وبلاگ ها پیدا کنید فرق دارد بازدید کننده محترم در صورت خرابی لینک به ما گزارش دهید

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , مسنجر , گرافیک , نرم افزار اینترنت , مالتی مدیا , موبایل اندروید , بازی اندروید , بازی کامپیوتر , بازی کم حجم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار hack tool clash of clans بدون مدت زمان امتحان کنید تا رمز دار نشده است ,



بازی اکشن و زیبای Driv3r با حجم ۴۰۰ مگابایت
نوشته شده در سه شنبه 28 مرداد 1393
بازدید : 994
نویسنده : آرش حسین زاده

در بازی Driv3r شما مانند نسخه های قبلی بازی درایور در نقش یک راننده بی باک و جسور هستید که باید ماموریتهای مختلفی را انجام دهید. مثلا در بخشی از داستان بازی شما باید سارقانی که ۴۰ اتومبیل را به سرقت برده اند دستگیر کنید. نکته جالبی که در مورد این بازی می‌توان گفت این است که در این نسخه از بازی شما در نقش یک پلیس مخفی هستید و باید جلوی اعمال گروه های خلافکارانه را بگیرید.

از سایر ویژگی های بازی DRIV3R می‌توان به محیط باز و گسترده شهری که شامل شهرهای: میامی، فلوریدا، نیس، فرانسه و استانبول می‌شود اشاره کرد. در کل اگر به بازیهای رانندگی که همراه با ماموریت است علاقمند هستید این بازی نیز مانند نسخه های قبلی بازی Driver برایتان لذتبخش خواهد بود.

بازی driv3r کامپیوتر

Driv3r (RIP) | Size: 400 MB | 4shared & Mediafire Link

ضمنا نسخه ای که برای دانلود مهیا شده نسخه ریپ شده و کم حجم بازی Driv3r است که دارای حجم ۴۰۰ مگابایت می‌باشد. البته حجم بازی پس از خارج کردن از حالت فشرده و اجرای فایل setup.bat به بیش از ۲ گیگابایت خواهد رسید.


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی کم حجم , ماشین سواری , ,
:: برچسب‌ها: بازی اکشن و زیبای Driv3r با حجم ۴۰۰ مگابایت ,



دانلود بازی کم حجم Driver برای PC
نوشته شده در سه شنبه 28 مرداد 1393
بازدید : 988
نویسنده : آرش حسین زاده

Driver | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی کم حجم Driver برای PC

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۰۰/۰۶/۲۴
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: ماشین سواری
زبان: ENG  
حجم فایل: ۵۵ MB

اطلاعات بازی :

یکی از این بازی های خاطره انگیز کنسول PS1 بازی زیبای Driver می باشد. اولین نسخه بازی درایور در سال ۱۹۹۹ میلادی برای کنسول PS 1 و در سال ۲۰۰۰ برای PC منتشر شد. کمتر کسی است که یک بار این بازی را تجربه کرده باشد و از تعقیب و گریز های نفس گیر و پراسترس آن لذت نبرده باشد. یکی از نکات مثبت این بازی وجود اتومبیل های قدیمی مانند : دوج چلنجر ، شورلت مالیبو ، کامارو ، چارجر ، ایمپالا و انواع مختلف اتومبیل زیبای فورد و … می باشد . جالب اینجاست که این بازی قدیمی ، داستان زیبایی هم دارد ، شما در ابتدا حرفه ای نیستید و باید گواهینامه ی خود را بگیرید تا وارد داستان زیبای بازی و مراحل جذاب آن شوید.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی کم حجم , ماشین سواری , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی کم حجم Driver برای PC ,



مدیریت سایت!توجه
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1389
بازدید : 1118
نویسنده : آرش حسین زاده

سلام دوست عزیز از بازدید های شما متشکریم شما می توانید در ایمیل ما در خواست برنامه بازی و هر چه را که می خواهید بدهید شما می توانید با نظر دادن ویا بازدید رضایت خود را از سایت ما اعلام نمایید

باتشکر:مدیدریت سایت

چشمک


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , مسنجر , گرافیک , نرم افزار اینترنت , مالتی مدیا , موبایل اندروید , بازی اندروید , بازی کامپیوتر , بازی کم حجم , بازی کنسول , psp , دانستنیها , ساخت وساز , زندگی نامه , ایا می دانید , در مورد...چی می دانید , فوتبال , کلیپ , بازی ها و نتایج , لیگ ها , ,



مجموعه ۱۷ بازی سرگرم کننده فلش برای کامپیوتر
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 623
نویسنده : آرش حسین زاده

بازی های فلش بازی هایی با حجم فوق العاده کم اما در بسیاری از مواقع بازی های بسیار سرگرم کننده ای می باشند. این بازی ها که طرفداران زیادی هم در دنیای بازی های رایانه ای دارد نیاز به سخت افزار خاصی برای اجرا ندارد و اجرای آنها ملزم به یک فلش پلیر می باشد! تیم دانلودها در این مطلب مجموعه ۱۷ بازی فلش را در انواع موضوعات اکشن ، مسابقه ای ، فکری و … جمع آوری کرده است که می توانید آنها را به صورت رایگان دانلود کنید. امیدواریم از این مجموعه لذت کافی را ببرید.

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی کم حجم , ,
:: برچسب‌ها: مجموعه ۱۷ بازی سرگرم کننده فلش برای کامپیوتر ,



بازدید : 628
نویسنده : آرش حسین زاده

بازی فلش پینگ پونگ یک بازی بسیار کم حجم اما فوق العاده سرگرم کننده می باشد که می تواند برای ساعت ها شما را مشغول کند! این بازی با فرمت SWF (فلش) می باشد که هم اکنون می توانید آن را با حجم تنها ۳۰۰ کیلوبایت از دانلودها دریافت کنید! امیدواریم از این بازی نهایت لذت را ببرید.

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی کم حجم , ,
:: برچسب‌ها: بازی سرگرم کننده و کم حجم فلش پینگ پونگ برای کامپیوتر ,



cache01last1628923338