پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.

:::::..دانلود تاپ..:::::




بازدید : 981
نویسنده : آرش حسین زاده

درخواست های بسیاری مبنی بر قرار دادن پول بی نهایت بازی Clash of Clans که یکی از برترین و محبوب ترین بازی های آنلاین در سراسر دنیا است و بین کاربران ایرانی بیشترین محبوبیت را دارد دریافت نموده ایم . اکنون در این پست قصد داریم به عنوان اولین وب سایت اندروید در سراسر دنیا آموزش ویدئویی و بسیار دقیقی برای ارتقا به نسخه مود شده یا همان پول بی نهایت این بازی در اختیار شما قرار دهیم.


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: آموزش ویدئویی پول و تجهیزات بی نهایت بازی Clash of Clans + آخرین نسخه بازی ,



بازدید : 630
نویسنده : آرش حسین زاده

بازی PES 2012 Pro Evolution Soccer محبوب ترین و پرطرفدار ترین بازی فوتبال برای کامپیوتر و موبایل است. این بازی فوتبال از سری بازهای دو نفره و با قابلیت مسابقه از طریق بلوتوث است. قابلیت هوش مصنوعی به بازیکنان قدرت تصمیم گیری می دهد. شما در این بازی می توانید تمام تیم های مطرح دنیا را انتخاب و با حریفان مسابقه دهید. نسخه جدید PES 2013 هنوز برای گوشی های آندروید ارائه نشده است. از مهمترین قابلیت های این بازی می توان به سرعت بالا، افزایش درگیری بازیکنان، همچنین لباس و چهره بازیکنان به واقعیت نزدیک تر شده. امیدواریم که دانلود آن مورد رضایت شما قرار بگیرد.


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی فوتبال PES 2012 Pro Evolution Soccer برای آندروید+ فایل دیتا ,



دانلود آخرین نسخه نرم افزار بازار آندروید Bazar
نوشته شده در چهار شنبه 29 مرداد 1393
بازدید : 589
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود آخرین نسخه نرم افزار بازار آندروید Bazar v4.1.0

| نسخه جدید بازار آندروید Bazar v5.2.0 جایگزین نسخه قبلی شد|

چندی پیش که نرم افزار بازار  برای حل مشکل استفاده از اندروید مارکت برای ایرانیان توسط شرکت همراه همزبان ایرانیان ارائه شده بود این انتظار می رفت که این برنامه بهبود های بیشتری یابد . هم اکنون نسخه جدید برنامه بازار یعنی Bazar v5.1.6 را  با امکانات جدید می توانید از سایت پاتوق یو دریافت نمایید . شما با کمک این برنامه قادر خواهید بود تا برنامه های موجود در کافه بازار که در واقع گلچینی از بهترین ها و جدیدترین های اندروید مارکت می باشد به راحتی دریافت و استفاده نمایید . امکانات اضافه شده در این نسخه عبارتند از : امکان ادامه دانلود ( Resume ) ،  امکان اتصال به حساب کاربری در کافه بازار ، امکان خرید برنامه های فارسی ، امکان آپدیت برنامه های نصب شده ، ثبت نظرات کاربران و… می باشند .


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آخرین نسخه نرم افزار بازار آندروید Bazar ,



فروت‌کرفت
نوشته شده در چهار شنبه 29 مرداد 1393
بازدید : 1667
نویسنده : آرش حسین زاده
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: فروت‌کرفت ,



بازدید : 653
نویسنده : آرش حسین زاده

 

بازی ایرانی و فارسی، موتور سوار پرسرعت برای اندروید

 با شتاب سنج دیوایس اندروید خود به سرعت در بین ماشین ها حرکت خواهید کرد

با حرکت دادن گوشی موتور را کنترل کنید و با لمس صفحه سرعت را زیاد کنید این

طراح این بازی مهران سیستم (وبلاگ خودمون)


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی موتور سوار پرسرعت برای اندروید (فارسی و ایرانی) ,



دانلود بازی TehRun2 کلاه قرمزی برای اندروید
نوشته شده در چهار شنبه 29 مرداد 1393
بازدید : 1056
نویسنده : آرش حسین زاده

TehRun2.jpg (300×450)

بازی”TehRun2 کلاه قرمزی ” آخرین نسخه بازی کلاه قرمزی است که طراحی و تولید شده است. در این نسخه شخصیت‌های دیگر مجموعه کلاه قرمزی مانند فامیل دور ، ببعی ، پسر خاله و پسر عمه زا نیز حضور دارند و شما می‌توانید شخصیت مورد علاقه خودتان را انتخاب نمایید و ادامه بازی را با آن انجام دهید. داستان این بازی نیز در محله‌های تهران می‌گذرد .

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی TehRun2 کلاه قرمزی برای اندروید ,



سنسور عبور توپ از خط دروازه چگونه کار می کند ؟
نوشته شده در چهار شنبه 29 مرداد 1393
بازدید : 632
نویسنده : آرش حسین زاده

این مطلب زیبا را بخوانید ولزت ببرید


:: موضوعات مرتبط: دانستنیها , ایا می دانید , در مورد...چی می دانید , فوتبال , اطلاعات , ,
:: برچسب‌ها: سنسور عبور توپ از خط دروازه چگونه کار می کند ؟ ,



بازدید : 561
نویسنده : آرش حسین زاده

شاید کمتر کاربر رایانه را بتوانید پیدا کنید که نام نرم افزار قدرتمند و محبوب پخش رسانه JetAudio را نشنیده باشد و یا حتی با آن کار نکرده باشد ! این محصول قدرتمند کمپانی COWON سالهاست که به عنوان یکی از گزینه های اول نرم افزاری در زمینه پخش مالتی مدیا در سیستم عامل ویندوز مورد استفاده قرار می گیرد، سال به سال قابلیت های جدیدتر و منحصر به فرد تری به آن افزوده می شود تا علاوه بر عقب نماندن از کورس رقابت نرم افزار های Multimedia Player مطرح دیگری همچون Windows Media Player کمپانی مایکروسافت، PowerDVD کمپانی CyberLink و حتی WinDVD کمپانی InterVideo، بتواند منحصر به فردی و بی همتای در زمینه همه کاره یا به اصطلاح All-in-One بودن خود را بیش از پیش تثبیت کند.

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مالتی مدیا , ,
:: برچسب‌ها: ضبط، پخش و تبدیل فرمتهای صوتی و ویدیویی با JetAudio 8 , 0 , 17 , 2010 Plus VX ,



نتیجه بازی 1393/5/27
نوشته شده در سه شنبه 28 مرداد 1393
بازدید : 668
نویسنده : آرش حسین زاده

برای دیدن به ادامه مطلب مراجعه کنید


:: موضوعات مرتبط: فوتبال , بازی ها و نتایج , ,
:: برچسب‌ها: نتیجه بازی 1393/5/27 ,



دانلود بازی Driver Parallel Lines برای PC
نوشته شده در سه شنبه 28 مرداد 1393
بازدید : 6571
نویسنده : آرش حسین زاده

Driver-Parallel-Lines

دانلود بازی Driver Parallel Lines برای کامپیوتر

دانلود بازی درایور ۴ برای PC

| نسخه فشرده و بدون نیاز به نصب |

بازی Driver Parallel Lines چهارمین نسخه از سری بازیهای درایور است که در سال ۲۰۰۶ برای کنسول PS2 و PC عرضه شد و توانست امتیازهای نسبتا خوبی را از سایتهای منتقد بازی دریافت کند . بازی Driver Parallel Lines با قرار دادن نوآوریهای درون گیم پلی و روند داستانی بازی, توانست توجه طرفداران این سری بازیها را به خود جلب کند و تبدیل به یکی از محبوبترین شماره های این سری شود . بازی درایور ۴ داستان فردی خلافکار را روایت میکند که در نیویورک سال ۱۹۸۸ زندگی میکند و با انجام ماموریتهای مختلف پول بدست می آورد . این روند تا زمانی ادامه پیدا میکند که شخصیت اصلی بازی در ماموریتی گرفتار میشود و با خیانت دوستش اسیر پلیس و زندان میشود . زمانی از زندان آزاد میشود که سال ۲۰۰۶ است و چهره نیویورک به کلی تغییر کرده و اینجاست که داستان پیچ و تابی جدید به خود میگیرد و نیویورک مطابق مدل روز و به زیبایی طراحی شده است .

این تغییر ناگهانی چهره محیط و کاراکتر بازی را میتوان یکی از نقاط قوت بازی Driver Parallel Lines دانست که بازی را از حالت یکنواختی خارج میکند و رنگ و بوی تازه ای به آن میبخشد . بازی درایور ۴ دارای گیم پلی بسیار روان است که در حالت پیاده و هنگام تیر اندازی و یا رانندگی بسیار خوب طراحی شده است . با ورود به سال ۲۰۰۶ بازی و با تغییر چهره شهر با ماشینهای جدیدی روبرو میشوید که به کلی تغییر کرده و جذابیت بازی را دو چندان میکند .


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , ماشین سواری , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Driver Parallel Lines برای PC ,



دانلود بازی کامپیوتر درایور 5 - Driver: San Francisco PC Game
نوشته شده در سه شنبه 28 مرداد 1393
بازدید : 770
نویسنده : آرش حسین زاده

« نسخه کم حجم Black Box »
بازی Driver San Francisco نام آخرین نسخه از سری بازیهای درایور است که در سال ۲۰۱۰ برای نسل کنونی کنسولها یعنی PS3, XBOX360 و همچنین PC عرضه شد و توانست به بازگشتی قدرتمند به دوران شکوه سری بازیهای Driver, یکبار دیگر این بازی پر طرفدار را احیا کند و نوآوریهای جالبی را درون گیم پلی و دیگر فاکتورهای بازی قرار دهد . بازی درایو با عرضه نسخه سوم و چهارم سعی کرد کمی از ژانر ماشین سواری محض فاصله بگیرد و المانهایی از اکشن و تیر اندازی ار درون خود جای دهد اما آنچنان که باید و شاید در این امر موفق نبود و باعث کاهش نسبی محبوبیت سری بازیهای درایور شد . اما با عرضه بازی درایور سان فرانسیسکو یکبار دیگر این بازی به اصلیت خود بازگشت و با داستانی درگیر کننده و گرافیک عالی در کنار گیم پلی روان عنوانی بی نظیر را در ژانر ماشین سواری رقم زده است .


بازی Driver San Francisco داستان مامور پلیسی با نام Tanner را روایت میکند که در اثر یک صانحه تصادف راهی بیمارستان میشود و بازی از جایی آغاز میشود که Tanner در کما فرو رفته و کنترل ذهن او به شما سپرده میشود . یکی از زیباترین نوآوریهای بازی درایور ۵ در این قسمت صورت گرفته است . جایی که شما میتوانید به همراه ذهن Tanner به پرواز در فراز سن فرانسیسکو بر آیید و با انتهاب ماشینهای مختلف و در دست گرفتن کنترل راننده ماموریتهای مختلف را پشت سر بگذارید . Tanner به دنبال یک باند بزرگ و مخوف مواد مخدر است و در حین ماموریت آسیب دیده است . بنابراین باید سعی کنید با استافده از ذهن Tanner و مهارت رانندگی او, اهداف خود را پیش ببرید و تبهکاران را به دام پلیس نزدیک نمایید .
بازی Driver San Francisco به هیچ وجه یکنواخت نخواهد شد و ماموریتهای متنوع فرعی و اصلی بازی و همچنین باز شدن نقاط مختلف شهر با پیروی در بازی و امکان آپگرید ماشینهای مختلف , جذابیت خاصی به بازی بخشیده است و آنرا به یکی از بهترینها در ژانر ماشین سواری بدل کرده است . از دیگر ویژگیهای بازی Driver San Francisco میتوان به گرافیک بسیر زیبای آن و امکان رانندگی با دوربینهای مختلف از جمله دوربین درون ماشین اشاره کرد که میتوانید نقش موثری در جذابیت بازی داشته با

شد .


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , ماشین سواری , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی کامپیوتر درایور 5 - Driver: San Francisco PC Game ,



بازی اکشن و زیبای Driv3r با حجم ۴۰۰ مگابایت
نوشته شده در سه شنبه 28 مرداد 1393
بازدید : 975
نویسنده : آرش حسین زاده

در بازی Driv3r شما مانند نسخه های قبلی بازی درایور در نقش یک راننده بی باک و جسور هستید که باید ماموریتهای مختلفی را انجام دهید. مثلا در بخشی از داستان بازی شما باید سارقانی که ۴۰ اتومبیل را به سرقت برده اند دستگیر کنید. نکته جالبی که در مورد این بازی می‌توان گفت این است که در این نسخه از بازی شما در نقش یک پلیس مخفی هستید و باید جلوی اعمال گروه های خلافکارانه را بگیرید.

از سایر ویژگی های بازی DRIV3R می‌توان به محیط باز و گسترده شهری که شامل شهرهای: میامی، فلوریدا، نیس، فرانسه و استانبول می‌شود اشاره کرد. در کل اگر به بازیهای رانندگی که همراه با ماموریت است علاقمند هستید این بازی نیز مانند نسخه های قبلی بازی Driver برایتان لذتبخش خواهد بود.

بازی driv3r کامپیوتر

Driv3r (RIP) | Size: 400 MB | 4shared & Mediafire Link

ضمنا نسخه ای که برای دانلود مهیا شده نسخه ریپ شده و کم حجم بازی Driv3r است که دارای حجم ۴۰۰ مگابایت می‌باشد. البته حجم بازی پس از خارج کردن از حالت فشرده و اجرای فایل setup.bat به بیش از ۲ گیگابایت خواهد رسید.


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی کم حجم , ماشین سواری , ,
:: برچسب‌ها: بازی اکشن و زیبای Driv3r با حجم ۴۰۰ مگابایت ,



دانلود بازی کم حجم Driver برای PC
نوشته شده در سه شنبه 28 مرداد 1393
بازدید : 967
نویسنده : آرش حسین زاده

Driver | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی کم حجم Driver برای PC

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۰۰/۰۶/۲۴
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: ماشین سواری
زبان: ENG  
حجم فایل: ۵۵ MB

اطلاعات بازی :

یکی از این بازی های خاطره انگیز کنسول PS1 بازی زیبای Driver می باشد. اولین نسخه بازی درایور در سال ۱۹۹۹ میلادی برای کنسول PS 1 و در سال ۲۰۰۰ برای PC منتشر شد. کمتر کسی است که یک بار این بازی را تجربه کرده باشد و از تعقیب و گریز های نفس گیر و پراسترس آن لذت نبرده باشد. یکی از نکات مثبت این بازی وجود اتومبیل های قدیمی مانند : دوج چلنجر ، شورلت مالیبو ، کامارو ، چارجر ، ایمپالا و انواع مختلف اتومبیل زیبای فورد و … می باشد . جالب اینجاست که این بازی قدیمی ، داستان زیبایی هم دارد ، شما در ابتدا حرفه ای نیستید و باید گواهینامه ی خود را بگیرید تا وارد داستان زیبای بازی و مراحل جذاب آن شوید.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی کم حجم , ماشین سواری , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی کم حجم Driver برای PC ,



بازدید : 1036
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود بازی Plants vs Zombies 2 برای اندروید

دیتا + نسخه بی نهایت

 

Plants vs Zombies 2 v2.6.1 سرانجام نسخه دوم بازی Plants vs Zombies 2 گیاهان علیه زامبی ها برای سیستم عامل آندروید توسط شرکت معروف Popcap منتشر شد. بازی Plants Vs Zombies 2 شما را به سفر در زمان های گذشته و آینده و همچنین تجربه ی در مناطقی همچون غرب وحشی و مصر و عصر دزدان دریایی دعوت می کند. گیمرها در این عنوان همچنین قادر خواهند بود تا در بین بازی به خرید آیتم ها و اشیا مورد نیاز خود از Crazy Dave نیز بپردازند.شما باید در بازی گیاهان علیه زامبی ها 2 با قرار دادن گیاهان در جای مناسب از پیشروی و تجاوز زامبی ها جلو گیری کنید. سالم نگه داشتن باغ در بهترین حالت دفاعی در برابر گروه کثیری از زامبی ها از وظایف اصلی شما است که باید به خوبی آن را انجام دهید.

در بازی Plants vs Zombies 2 تغییرات چشمگیری داده شده است که باعث جذابیت بیشتر آن شده است. یکی از این تغییرات مهم بازی بهبود گرافیک آن است که به صورت چشمیگری عالی شده است. یکی دیگر از جذابیت های بازی , وجود نقشه های جدید است که در هریک از این نقشه ها زامبی ها ظاهری متفاوت دارند. همچنین این بازی در 9 روز اول انتشار خود حدود 25 میلیون بار دانلود شده است که میتوان گفت این رقم بی سابقه و چشمگیر است . پس اگر شما هم از علاقه مندان به بازی گیاهان در مقابل زامبی ها هستید


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Plants vs , Zombies™ ۲ ۲٫۶٫۱ – بازی زامبی ها و گیاهان ۲ اندروید ,



دانلود بازی Need For Speed Pro Street برای PC
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 2016
نویسنده : آرش حسین زاده

Need For Speed Pro Street | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Need For Speed Pro Street برای PC

| دانلود نسخه کامل RELOADED با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۰۷/۱۱/۳۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: ماشین سواری
زبان: ENG  
حجم فایل: ۴٫۶۴ GB

اطلاعات بازی :

همانطور که می دانید سری بازی های Need for speed توسط شرکت EA ساخته می شود. این سری بازی ها در اوایل کار خود، مسابقاتی قانونی و در پیست های گوناگون بود تا به مرور زمان در ورِژن های ۴ به بعد این نوع روش کم کم کمرنگ شد تا در نسخه ی NFS Underground این خصوصیت کاملا برچیده شد و سری بازی های NFS دیگر شکل بازی های خیابانی گرفت که آن را تا اندازه ی بسیار زیادی هیجان انگیز تر کرد.در نسخه ی mostwanted و carbon خصوصیت بازی های خیابانی به اوج خود رسید و دیگر همه ی طرفداران این سری بازی ها ، بازی در پیست مخصوص را فراموش کردند و به مسابقات غیر قانونی علاقه مند شدند. البته این علاقه مندی به علت هیجان زیادی بود که بوجود آمده بود. برای مثال تعقیب و گریز با پلیس یکی از نکات بسیار محبوب بین بازیکنان این بازی ها به شمار می رفت .ولی شرکت EA در نسخه ی NFS pro street روش خود را دوباره مانند نسخه های ابتدایی و اولی این سری بازی ها کرد و برای بار دیگر مسابقات را فقط و فقط در پیست های ماشین سواری اجرا کرد و دیگر از آن هیجان سبک خیابانی چیزی باقی نگذاشت.


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , ماشین سواری , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Need For Speed Pro Street برای PC ,



جنون سرعت: نید فور اسپید کربن | Need For Speed Carbon
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 898
نویسنده : آرش حسین زاده

نید فور اسپید کربن | Need For Speed Carbon+ کم حجم شده+ کرک شده+ تست شده

# برای دانلود ورژن(نسخه)های دیگر این بازی  اینجا را کلیک کنید#

# برای دانلود پکیج برترین بازی ها اینجا را کلیک کنید#

 

جنون سرعت: نید فور اسپید کربن | Need For Speed Carbon

 

توضیحات بازی : انتظار هواداران برای انتشار نسخه ۱۵ از پرطرفدارترین و پرفروش ترین بازی اتومبیل رانی کامپیوتری که از سال ۱۹۹۴ تا به امسال همه ساله با انتشار یک نسخه جدید از این بازی زیبای خود عنوان پرفروش ترین بازی اتومبیل رانی دنیای بازی های رایانه ای را تثبیت می کند و بی رقیب در صدر سری بازی های بی همتای اتومبیل رانی دنیا قرار می گیرد. اوج شهرت سری بازی های Need For Speed را می توان از آنجا دریافت که هر علاقمندی با شنیدن بازی اتومبیل رانی ناخواسته نام Need for Speed را بر زبان می آورد که به جز جدایی ناپذیری از دنیای بازی های رایانه ای مبدل گشته است. Need for Speed Carbon به عنوان زیباترین بازی از سری بازی های Need for Speed با گرافیکی فوق العاده و محیط بازی فوق طبیعی و اتومبیل های مطرح روز دنیا همچون آخرین مدل های BMWلذت واقعی یک بازی رانندگی تمام عیار را به علاقمندان منتقل می کند و منتقدان معتقدند یک بار دیگر پس از انقلابی که بازی shift در سری بازی های Need for Speed داشت، این بار Carbon بتواند همگان را خیره زیبایی های خود کند .

 ویژگی های منحصر به فرد بازی NeedForSpeed Carbon :

- حس و تجربه و لذت واقعی رانندگی در قالب این بازی بسیار زیبای اتومبیل رانی .
- افکت های زیبای سینمایی هنگام تصادفات .
- قابلیت عالی تغییرات و تیوننیگ اتومبیل ها .
- محیطی وسیع، گرافیکی و زیبا و طبیعی با مساحتی به وسعت ۱۴۰۰۰ کیلومتر مربع .
- ۷۲ اتومبیل زیبا و قدرتمند و حقیقی دنیا با لیسانس کامل از اتومبیل های مطرح و سوپر ماشین های کلاسیک تا ماشین های مدرن سال ۲۰۰۹
- آب و هوای بسیار طبیعی و واقع گرایانه که حس یک محیط طبیعی و واقعی را به بازیکن القا می کند .
- شبیه سازی عالی و بسیار زیبا و موثر تصادفات همچون دنیای واقعی .
- پروفایل شخصی با جزئیات کامل برای راننده .

 

جنون سرعت: نید فور اسپید کربن | Need For Speed Carbon

 

جنون سرعت: نید فور اسپید کربن | Need For Speed Carbon

 

جنون سرعت: نید فور اسپید کربن | Need For Speed Carbon

 

جنون سرعت: نید فور اسپید کربن | Need For Speed Carbon

 

جنون سرعت: نید فور اسپید کربن | Need For Speed Carbon

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید …


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , ماشین سواری , ,
:: برچسب‌ها: جنون سرعت: نید فور اسپید کربن | Need For Speed Carbon ,



دانلود بازی پر هیجان تغییر سرعت need for speed shift 1
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 2644
نویسنده : آرش حسین زاده
دانلود بازی Need for Speed Shift نید فور اسپید شیفت برای کامپیوتر

 

بازی Need For Speed Shift تقریبا بهترین نسخه بازی ماشین سواری نیاز به سرعت می باشد که تاکنون منتشر شده است . این بازی از موتور گرافیکی بالایی بهره می برد و این بازی را به واقعیت بیشتر تبدیل می کند . در بازی Need For Speed Shift شما قادر خواهید بود ه مانند نسخه های قبلی بازی ماشین خود را انتخاب و با آن در مسابقات شرکت کنید . آن را تعمیر ، تقویت و یا رنگ آن را عوض کنید . در این بازی بیشتر ماشین هایی که تا سال ۲۰۱۱ ساخته شده اند گنجانده شده . این بازی زیبا را با لینک مستقیم در ادامه مطلب دانلود نمایید .


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , ماشین سواری , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی پر هیجان تغییر سرعت need for speed shift 1 ,



shop دانلود بازی Need For Speed Undercover برای PC
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 982
نویسنده : آرش حسین زاده

Need For Speed Undercover | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Need For Speed Undercover برای PC

| دانلود نسخه کامل RELOADED با فرمت iso |

تاریخ انتشار: ۲۰۰۸/۱۱/۲۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: ماشین سواری
زبان: ENG  
حجم فایل: ۴٫۸۳ GB

به جرات می توان گفت سری Need For Speed یکی از پر سابقه ترین و قدیمی ترین سری های مسابقه اتوموبیل رانی است که همواره با انتشار نسخه های جدید خود بازیبازان را تشنه سرعت و هیجان هرچه بیشتر می کرد. اما این یکه تازی برای Need For Speed بعد از مدتی نه چندا طولانی به پایان رسید و شرکت های بسیاری گام در عرصه انتشار بازی های Racing گذاشتند و همین امر توقع بازیبازان را از این سری محبوب و پر سابقه بالا برد. سبک سری Need For Speed از نسخه UnderGround به بعد تغییری تقریبا اساسی یافت و بازیباز باید از ماشین های لوکس و رویایی دل می کند و پا در عرصه مسابقات خیابانی زیر زمینی می گذاشت. این روند تا نسخه پرو استریت ادامه داشت و حال پس از یک وقفه در این روند مورد پسند طرفداران، شرکت EA بار دیگر شما را با NFS: UnderCover وارد عرصه مسابقات غیر قانونی و خیابانی می کند.


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , ماشین سواری , ,
:: برچسب‌ها: shop دانلود بازی Need For Speed Undercover برای PC ,



دانلود بازی Need For Speed : Shift 2 Unleashed
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 824
نویسنده : آرش حسین زاده

( با حفظ نام برند : Need For Speed: Shift 2 Unleashed ) عنوان جدیدی از سری NFS است که به عنوان هفدهمین نسخه از این فرانچیز عظیم شناخته می شود.این بازی بوسیله Slightly Mad Studios ساخته شده است و توسط Electronic Arts انتشار یافته است .گفتنی است که این بازی شبیه ساز رانندگی بوده ، و به دنبال نسخه اول ( که در سال ۲۰۰۹ انتشار یافت ) مراحل ساخت را طی میکند.همچنین ، این نسخه از سیستم Autolog نیز بهره میبرد که پیش از این در NFS: Hot Pursuit آن را مشاهده کردیم. راندن یک اتومبیل ، آن هم در سرعت بالا میتواند بسیار جالب و سرگرم کننده باشد ، همان هدفی که بسیاری از بازیهای این سبک از جمله Gran Turismo 5 و Forza Motorsport 3 موفق به تحقق آن شدند ، اما در این بین چیز دیگری فراموش شده و یا کمتر به آن اهمیت داده میشود ، رانندگی در سرعت بالا علاوه بر جذابیت ، میتواند وحشتناک باشد.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|برای اولین بار در وبسایت های ایرانی نسخه Limited بازی با کرک نهایی Reloaded|

 

shift2 cover small دانلود بازی Need For Speed : Shift 2 Unleashed


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , ماشین سواری , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Need For Speed : Shift 2 Unleashed ,



دانلود بازی Need for Speed Underground 2 برای PC
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 993
نویسنده : آرش حسین زاده

NFS Underground 2 دانلود بازی Need for Speed Underground 2 برای PC

Need for Speed Underground 2 نام یک نسخه دیگر از سری معروف و پر هیجان بازی Need for Speed است که به دلیل جذابیت ها و ویژگی های ممتاز خود در سال 2004 توانست طیف عظیمی از بازیکنان را مجذوب خود کند و از موفق ترین نسخه های این سری بزرگ محسوب می شود. در این سری از بازی ها شما باید با استفاده از خودرو خود به رقابت با سایرین بپردازید و در مسابقات مختلف و همچنین جاده های بسیار متنوعی که از روی واقعیت ساخته شده اند به رقابت بپردازید و با استفاده از دقت و استعداد خود در رانندگی، قهرمان مسابقات شوید. Need for Speed Underground 2 به وسیله شرکت بزرگ و پر آوازه EA GAMES ساخته شده است که هر ساله سعی می کند بهترین عناوین را در ژانر های مختلف از جمله ماشین سواری عرضه کند.

در بازی Need for Speed Underground 2 ممکن است به طور ناگهانی در جاده های مختلف پلیس به دنبال شما بیاید و این نکته را در نظر داشته باشید که به راحتی و با افزایش سرعت نمی توانید از دست قانون فرار کنید، بلکه باید آن ها را فریب دهید تا به ماشین ها و یا ساختمان های مختلف برخورد کرده و شما نیز سریعا در یک نقطه کور و تاریک جاده پنهان شوید. گرافیک بازی Need for Speed Underground 2 در حد متوسطی قرار دارد اما عالی نیست و این نکته هر سال طرفداران زیادی را آزار می دهد زیرا بهبود گرافیک سری بازی های جنون سرعت بسیار کند است اما در این بازی با توجه به تاریخ عرضه آن طراحی ماشین ها و همچنین جاده ها از کیفیت مطلوبی برخوردار است. سعی کنید از نیترو استفاده کنید زیرا باعث می شود تا در اوایل حرکت شتاب بیشتری گرفته و یا در قسمت ها دیگر با استفاده از آن سرعت بیشتری بدست اورید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , ماشین سواری , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Need for Speed Underground 2 برای PC ,



جنون سرعت: مسابقات زیر‌زمینی ۱ | Need For Speed UnderGround 1
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 737
نویسنده : آرش حسین زاده

بازی جنون سرعت: مسابقات زیر‌زمینی ۱ | Need For Speed UnderGround 1+ کم حجم شده + کرک شده

# برای دانلود پکیج برترین بازی ها اینجا را کلیک کنید#

 

جنون سرعت: مسابقات زیر‌زمینی 1 | Need For Speed UnderGround 1

 

توضیحات بازی : جنون سرعت: مسابقات زیرزمینی(به انگلیسی: Need for Speed: Underground) (NFSU) هفتمین بازی رایانه‌ای از سری جنون سرعت است که توسط استودیو بلک‌باکس تولید و توسط الکترونیک آرتز در سال ۲۰۰۳ منتشر شده‌است .

در یان بازی برای اولین بار در سری جنون سرعت بازیکن می‌توانست ماشین‌ها را تیون کند. این بازی، یک بازی ماشینی کامل بود که با بدست آوردن تجربه ای موفق در نسخه ی قبلی خود طراحی شده بود. می توان گفت این بازی به تنهایی سهم عظیمی از شهرت کمپانی EA را به خود اختصاص داده زیرا با انتشار نسخه های مختلف از سری بازیهای جنون سرعت هنوز هم در میان کاربران بازیهای کامپیوتری NFS از علاقه مندان بسیار زیادی برخوردار است .


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , ماشین سواری , ,
:: برچسب‌ها: جنون سرعت: مسابقات زیر‌زمینی ۱ | Need For Speed UnderGround 1 ,



بازدید : 1503
نویسنده : آرش حسین زاده

 %281%29 دانلود بازی پر طرفدار و جذاب جنون سرعت Need For Speed Hot Pursuit 2

توضیحات: مجموعه بازی های Need For Speed یا به اختصار NFS یکی از شاهکار های شرکت Electronic Arts بوده که از چندین سال پیش در میان بازی های ورزشی و مخصوصا ماشین سواری یا رانندگی ( Racing ) حرف اول را می زند. نسخه Need For Speed Hot Pursuit 2 که چندین سال پیش ساخته شده با حجم بسیار مناسب و گرافیک بالایی که دارد یکی از بهترین نسخ این مجموعه ی پر طرفدار محسوب می شود. Need For Speed Hot Pursuit 2 شامل ده ها مرحله ی پر از هیجان و متنوع داشته که هر یک از آن ها جذابیت خاص خود را دارند. از جمله ویژگی های این بازی می توان به خرید و فروش انواع ماشین های مدل بالا و پر سرعت , انتخاب نقشه ها و سبک های مختلف برای مسابقه , تعویض زاویه دوربین هنگام رانندگی و… اشاره کرد. لازیم به ذکر است این بازی قابل اجرا بر روی تمامی ویندوز ها از جمله ۷ می باشد. امیدواریم از این بازی لذت ببرید.


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی پر طرفدار و جذاب جنون سرعت Need For Speed Hot Pursuit 2 ,



دانلود بازی جنون سرعت تعقیب شدید برای کامپیوتر
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 2310
نویسنده : آرش حسین زاده
دانلود بازی Need for Speed Hot Pursuit جنون سرعت 3 برای کامپیوتر

 

مجموعه بازی های «جنون سرعت Need for Speed » تحول بزرگی در بازی های ورزشی و اتومبیل رانی به وجود آوردند. برای اولین بار الکترونیک آرتز در سال ۱۹۹۸ در عنوان بازی خود به نام Need for Speed III: Hot Pursuit قابلیت حرفه ای و بهبودیافته تحت تعقیب قرار گرفتن توسط پلیس را اضافه کرد.هوش مصنوعی ماشین های پلیس بیشتر شده و بازی را چالش برانگیز می کند.  گیم پلی بازی به دو قسمت مسابقات و فرار از دست پلیس تقسیم می شوند

 

محیط های بازی متنوع بوده و در خیابان و جاده های بیابانی هم انجام می شود. گرافیک بازی در نوع خود با کیفیت بود. شخصی سازی اتومبیل ها ، ارتقای فنی ماشین ها ، اضافه کردن تزئینات ، استفاده از علم آیرودینامیک برای بهبودی وضع ماشین ، در این سری از NFS هم موجود است.


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی جنون سرعت تعقیب شدید برای کامپیوتر ,



بازدید : 1419
نویسنده : آرش حسین زاده

NFS.MostWanted1 www.Dostpersian.ir دانلود بازی جنون سرعت Need For Speed MostWanted 1 برای کامپیوتر

بازی فوق العاده زیبا و جذاب Need for Speed Most Wanted 1 که توسط کمپانی مشهور و قدرتمند Electronic Arts برای کامپیوتر در سال ۲۰۰۵ منتشر شد . قطعآ اکثر کسانی که به سری بازیهای NFS علاقه مند اند این نسخه فوق العاده را می شناسند .  می توان گفت این بازی به تنهایی سهم عظیمی از شهرت کمپانی EA را به خود اختصاص داده زیرا با انتشار نسخه های مختلف از سری بازیهای جنون سرعت هنوز هم در میان کاربران بازیهای کامپیوتری Most Wanted از علاقه مندان بسیار زیادی برخوردار است . همچنین گرافیک و صداگذاری بازی یک شاهکار محسوب میشود . وجود ماشین های مختلف به همراه تیونینگ های جالب از ویژگی های این بازی است . مانند نسخه های قبلی در این بازی شما باید مواظب پلیس باشید که شما را به خاطر سرعت زیاد تعقیب می کند . امیدواریم این بازی مورد پسند شما عزیزان واقع شود .


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی جنون سرعت Need For Speed MostWanted برای کامپیوتر ,



دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 656
نویسنده : آرش حسین زاده

سری جدید از سری بازی های NFS می باشد که توسط شرکت بازی سازی Criterion ساخته شده است . این شرکت با داشتن سابقه ای درخشان در طراحی و ساخت بازی های ریسینگ ، جان تازه ای به NFS داده است . بازی ای که به صورت Open-World می باشد و شباهت زیادی به بازی Burnout Paradise دارد تا نسخه اصلی Most Wanted. شهری که در Paradise قرار داشت، بسیار زیبا و چشم نواز بود و نمونه جالبی از یک شهر خیالی آمریکایی بود. حال آن ها چنین فضایی را دوباره برای Most Wanted به وجود آورده اند که در نوع خودش بسیار جالب است. در بخش تک نفره، شما با هوش مصنوعی مسابقه خواهید داد و پلیس در تعقیب شما خواهد بود و ممکن است در تله های مختلف نیز گرفتار شوید. حال با کمک سیستم Autolog شما می توانید میزان مصافتی که طی کرده اید، سرعت و سایر اطلاعات دیگر را به صورت آفلاین در اختیار داشته باشید و در زمان آنلاین بودن نیز آن ها را با آمار دوستانتان مقایسه کنید.

 

Need for Speed Most Wanted-SKIDROW | 5.6 GB

نسخه ۲.۳ گیگابایتی BlackBox به پست افزوده شد

 

NFS دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , ماشین سواری , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC ,



دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PC
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 650
نویسنده : آرش حسین زاده

جهت گیری NFS: Rivals بیشتر به سمت عناوین Criterion می‌باشد: بازی‌هایی سریع، زیبا و با امکانات ارتباط اجتماعی گسترده. البته کمک کردن Criterion در امر ساخت بازی، یکی از دلایلی است که Rivals چنین جهتی را در پیش گرفته است. به هر حال، اعضای سازنده‌ی بازی، افراد بسیار بااستعدادی هستند و تجربه‌ی چندین ساله‌ی Criterion در ساخت سری موفق Burnout نیز بیش از پیش تیم سازنده‌ی Rivals را تقویت می‌کند. AllDrive یکی از ویژگی‌های کلیدی نسخه‌ی جدید NFS بوده که افزونه‌ی بی‌نظیری برای Autolog  می‌باشد. در حالی که Autolog بر اساس دستاوردهای دوستانتان، چالش‌های غیر همزمانی را برای شما ارائه می‌کرد، AllDrive دوستانتان را مستقیما به بازی می‌آورد. هیچ گونه لابی، صفحه‌ی بارگذاری و هیچ گونه ساختار واضحی وجود ندارد؛ دوستان شما در محیط بازی در اطرافتان رانندگی می‌کنند و شما آن‌ها را می‌بینید. از بین بردن خط بین بخش تک نفره و چند نفره، ایده‌ی بسیار خوبی است که پیش از این نیز آن را در عناوینی نظیر Forza Horizon دیده‌ایم. این غیر قابل پیش بینی بودن فاکتور بسیار مهمی است که بازی را پویاتر می‌کند. در نمایشگاه Gamescom آلمان، این ساختار با نمایش پلیس‌ها و مسابقه دهندگان، نشان داده شد.

پیغام مدیریت وبسایت: سرانجام نسخه نهایی بازی Need for Speed: Rivals برای PC عرضه شد. همان طور که متوجه هستید، این بازی ماه ها پیش عرضه شده بود و در سایت های مختلفی برای دانلود قرار گرفته بود. اما با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که بازی افت فریم شدیدی را به ۳۰فریم بر ثانیه داشته و پرش های متفاوتی در بازی و عدم روانی گیم پلی وجود داشت (البته این موضوع بر روی تمامی سیستم ها صادق نبوده و بر روی بخش کمی از سیستم ها با CPUهای منطبق با کرک عرضه شده، مشکل وجود نداشت). از آن جا که وبسایت دانلودها همواره در ارائه ی بهترین، اولین بوده است، به همین دلیل در این ساعت شما می توانید نسخه کاملا سالم بازی و آپدیت شده به نسخه ۱.۳ را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

Need For Speed Rivals PC-RELOADED

|آپدیت چهارم بازی Update v1.04-RELOADED به پست اضافه شد|

 

NFS Rivals pc cover small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PC

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , ماشین سواری , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PC ,



دانلود بازی GRID Autosport برای PC
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 608
نویسنده : آرش حسین زاده

اگر Grid Autosport را تجربه کنید،اولین احساسی که به دست می آورید حس بازی های شبیه ساز است.زیرا تمام آن چه از یک بازی شبیه ساز همانند Gran Turismo انتظار دارید، در این بازی وجود دارد. تمام المان های مربوط به دنیای واقعی همانند توجه به سرعت خودرو و زمان بندی مناسب برای ترمز کردن، موقعیت های درفتینگ (Drafting) و به خصوص توجه به میزان چالاکی خودرو ها در بازی بسیار دقیق و قابل تامل کار شده است.در کل می توان گفت هر آن چه نیازمند عنوانی قابل توجه است،در این بازی جمع شده و حس و حال دنیای خودرو ها را به خوبی می توان با وارد شدن به دنیای Autosport حس کرد. در بازی مد (Mode) های مختلفی در نظر گرفته شده است که می توان یکی از آنها را با نام Open Wheel معرفی کرد. در این مد، این خود بازیباز است که تمام و کمال کنترل وسیله نقلیه را بر عهده می گیرد و هیچ راهنما یا کمکی از سوی هوش مصنوعی برای هدایت بازیباز به بهترین مسیر وجود ندارد.به طور مثال در یکی از تریلر های بازی شاهد پیچی بودیم که در آن راننده به طور کامل بازی را در اختیار دارد و باید تصمیم های مختلفی را بگیرید.به طور مثال خود اوست که میزان و درصد ترمزگیری را مشخص می کند.

GRID Autosport PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۶.۳ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

GRID Autosport pc cover small دانلود بازی GRID Autosport برای PC


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , ماشین سواری , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی GRID Autosport برای PC ,



مجموعه ۱۷ بازی سرگرم کننده فلش برای کامپیوتر
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 604
نویسنده : آرش حسین زاده

بازی های فلش بازی هایی با حجم فوق العاده کم اما در بسیاری از مواقع بازی های بسیار سرگرم کننده ای می باشند. این بازی ها که طرفداران زیادی هم در دنیای بازی های رایانه ای دارد نیاز به سخت افزار خاصی برای اجرا ندارد و اجرای آنها ملزم به یک فلش پلیر می باشد! تیم دانلودها در این مطلب مجموعه ۱۷ بازی فلش را در انواع موضوعات اکشن ، مسابقه ای ، فکری و … جمع آوری کرده است که می توانید آنها را به صورت رایگان دانلود کنید. امیدواریم از این مجموعه لذت کافی را ببرید.

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی کم حجم , ,
:: برچسب‌ها: مجموعه ۱۷ بازی سرگرم کننده فلش برای کامپیوتر ,



بازدید : 608
نویسنده : آرش حسین زاده

بازی فلش پینگ پونگ یک بازی بسیار کم حجم اما فوق العاده سرگرم کننده می باشد که می تواند برای ساعت ها شما را مشغول کند! این بازی با فرمت SWF (فلش) می باشد که هم اکنون می توانید آن را با حجم تنها ۳۰۰ کیلوبایت از دانلودها دریافت کنید! امیدواریم از این بازی نهایت لذت را ببرید.

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی کم حجم , ,
:: برچسب‌ها: بازی سرگرم کننده و کم حجم فلش پینگ پونگ برای کامپیوتر ,



دانلود بازی Sniper Elite 3 برای PC
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 736
نویسنده : آرش حسین زاده

نسخه ی سوم این سری سعی دارد از کلیشه های معمول فاصله بگیرد و برای تحقق این نکته سازندگان دست به یک ریسک بزرگ زده اند و لوکیشن اصلی بازی را از خیابان ها و ساختمان های ویران اروپا به صحرای گرم و سوزان آفریقا تغییر داده اند. بازی در بازه ی زمانی سال ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۳ میلادی جریان دارد، جایی که شعله های آتش این جنگ ویران کننده به آفریقا نیز رسیده است و این قاره را نیز در کام آتش خود فرو برده است. بازیباز در نقش یک تک تیرانداز قرار می گیرد که عضوی از نیروهای متفقین می باشد. دلیل انتخاب تک تیراندازی از نیرو های متفقین این بوده است که اولا تک تیرانداز ها در نیروهای متفقین نقش بسیار مهمی ایفا می کردند و در بسیاری از  ماموریت ها نقش کلیدیی دارا بودند و از سوی دیگر شمال آفریقا تحت نفوذ نازی ها می باشد و ساده ترین راه برای ورود به مناطق آن ها از طریق  استتار و مخفی کاری است که این کار تنها از سوی یک تک تیرانداز قابل انجام می باشد. شخصیت اصلی بازی فردی به نام Karl Fairburne می باشد که از تک تیراندازن زبده ی نیروی OSS به شمار می آید. محیط بازی با توجه به فضای آفریقا طراحی شده است و با توجه به اینکه مناطق شمالی قاره ی آفریقا دارای رشته کوه هایی می باشند در بازی نیز شاهد تپه ها و کوه های بلندی هستیم که فضای مناسبی برای یک تک تیرانداز است.

Sniper Elite III PC-FTS

Sniper Elite III PC-RELOADED added!

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۷.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت و دی ال سی جدید بازی Update v1.06 Include DLC-RELOADED اضافه شد|

 

Sniper Elite III pc cover small دانلود بازی Sniper Elite 3 برای PC

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ماجرایی , ویندوز8 , ویندوز7 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Sniper Elite 3 برای PC ,



بازی استراتژیک کرم ها Worms 3 1.77 – اندروید
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 757
نویسنده : آرش حسین زاده

نام بازی استراتژیک جنگی زیبا، پر طرفدار، سرگرم کننده واعتیاد آوری می باشد که توسط گروه Team17 طراحی و توسعه داده شده است. در این نسخه از بازی تعدادی اسلحه جدید افزوده شده است که عملکرد بعضی از آن ها به صورت کاملا اساسی با اسلحه های پیشین تفاوت دارد. این بازی از سری بازی های ژانر استراتژیک می باشد، شما در برابر یک شخص دیگر کرمهایی قرار گرفته بصورت تصادفی در مکانهای مختلف روبرو خواهید شد. ماموریت شما استفاده از اسلحه های موجود خود برای پاکسازی تمامی کرمهای مخالف شما می باشد. بعضی از اسلحه ها، تفنگ، بمب، موشک و غیره می باشند. بازی کننده حتی میتواند تیمی از کرمها را مطابق سلیقه خود ایجاد نماید. در حالت بازی تک نفره، ماموریت های بصورت Campaign، آموزشی و به مبارزه طلبیدن (Challenge) وجود خواهند داشت که با کامل نمودن هر یک از آنها می توان موارد، مراحل، صفحات نقشه . صداهای جدیدی را بدست آورد یا به اصطلاح Unlock‌ نمود. با یکبار تجربه این بازی چنان شیفته آن خواهید شد که به این زودی ها از آن دست نخواهید کشید.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Worms 3 1.77 بازی استراتژیک کرم ها Worms 3 1.77 – اندروید

 


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: بازی استراتژیک کرم ها Worms 3 1 , 77 – اندروید ,



آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.21.3 Final
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 632
نویسنده : آرش حسین زاده

معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.21.3 Final

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار اینترنت , ابزار و سیستم عامل ها , ویندوز8 , ویندوز7 , ویندوزxp , ,
:: برچسب‌ها: آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6 , 21 , 3 Final ,



بازدید : 669
نویسنده : آرش حسین زاده

ابزاری است ساده جهت دانلود کردن ویدئوها از YouTube و ذخیره ی آن ها به صورت AVi File بر روی Computer شخصی خود .شما قادر خواهید بود با Paste کردن URL مورد نظر از یک ویدئو در داخل نرم افزار و فشار دادن Start ، آنچه می خواهید را درون Folder مورد نظر خود Download کنید .شما همچنین اصلا نیازی به هیچ گونه Player جهت نمایش Flash video ها نداشته و تنها با استفاده از Media Player قادر به دیدن آن ها خواهید بود .

 

YouTube Video Downloader PRO 4.8.3.0 نرم افزار دانلود بدون محدودیت از یوتیوب YouTube Video Downloader PRO 4.8.3.0

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار دانلود بدون محدودیت از یوتیوب YouTube Video Downloader PRO 4 , 8 , 3 , 0 ,



رایت آسان انواع داده ها توسط Brasero 3.0.0 – لینوکس
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 630
نویسنده : آرش حسین زاده

یک نرم افزار قدرتمند و بسیار کم حجم برای توزیع های مختلف سیستم عامل لینوکس می باشد که برای ذخیره کردن ، رایت کردن و مستر کردن CD , DVD , Blu-ray و HD-DVD دیسک های مالتی مدیا شما می باشد. این نرم افزار از تمامی سخت افزار های پخش و ایجاد مالتی مدیا نیز پشتیبانی می کند که شامل CD-R/RW, DVD-R/RW, DVD+R/RW, BD-R/RE, HD-DVD-R/RW و DVD-RAM می باشند.

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ابزار و سیستم عامل ها , لینوکس , ,
:: برچسب‌ها: رایت آسان انواع داده ها توسط Brasero 3 , 0 , 0 – لینوکس ,



دانلود جوک سرا
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 4269
نویسنده : آرش حسین زاده
جوک سرا screenshot جوک سرا screenshot جوک سرا screenshot جوک سرا screenshot جوک سرا screenshot

:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود جوک سرا ,



بازدید : 11610
نویسنده : آرش حسین زاده

 

 

Score! World Goals بازی فوتبال بسیار جذاب با گرافیک فوق العاده ای است که  امتیاز بسیار بالایی  دارد. این بازی شما را ساعت ها سرگرم خود می کند. گیم پلی بسیار عالی و زیاد، گرافیک و صداهای جدید خیره کننده، لیگ ها و تیم های مختلف، سختی های مختلف و بسیاری دیگر از ویژگی های این بازی جذاب می باشد.

 

 


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی بسیار زیبا فوتبال Score! World Goals v2 , 3 mod برای اندروید ( نسخه پول بی نهایت) ,



دانلود ویندوز XP Microsoft Windows XP Professional SP3 June 2014
نوشته شده در یک شنبه 26 مرداد 1393
بازدید : 642
نویسنده : آرش حسین زاده

 

دانلود ویندوز XP Microsoft Windows XP Professional SP3 June 2014

 

دانلود ویندوز XP 2014

 

Windows XP Professional SP3 x86 Integrated June 2014 نسخه نهایی ویندوز محبوب XP می باشد که در طول سالیان دراز مورد استفاده کاربران رایانه های شخصی بوده است  علارغم طی سالیان متمادی از انتشار اولین نسخه آن و ارائه نسخه های جدیدتر ویندوز بازهم ویندوز ایکس پی طرفدار خاص خود را دارا میباشد و آمار بسیار بالایی هنوز از ویندوز XP استفاده می کنند. پس از انتشار اولین نسخه محبوب ویندوز ایکس پی یعنی سرویس پک 2, مایکروسافت با ارائه ویندوز ویستا چندان نتوانست موفقیت های مورد انتظارش را کسب کند و همین عاملی بود تا مایکروسافت را وادار کند نسخه جدیدی از ایکس پی را تحت عنوان سرویس پک سه ارائه کند تا ضرر های ویستا را جبران کند و همین هم شد.

در Windows XP SP3 تقریبا تمامی مشکلات نسخه های قبلی برطرف شد و از رابط گرافیکی مناسبی نیز برخوردار بود, اما مطابق معمول هنوز مشکلاتی کوچکی دیده می شد. برای همین منظور مایکروسافت هر ماه آپدیتی برای این نسخه ارائه می کند و در آن علاوه بر برطرف سازی مشکلات قبلی ویژگی های اضافه ای نیز ارائه می کند.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ابزار و سیستم عامل ها , ویندوزxp , ,
:: برچسب‌ها: دانلود ویندوز XP Microsoft Windows XP Professional SP3 June 2014 ,



بازدید : 625
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود Windows 8 Manager Final 1.0.5   نرم افزار مدیریت ویندوز 8

دانلود نرم افزار 1.0.5 Windows 8 Manager Final

 

مدت زمانی از عرضه ویندوز 8 می گذرد و یکی از دغدغه ی کاربران برطرف کردن خطاها ، امنیت ویندوز ، بهینه سازی و … می باشد . نرم افزاری که همه ی این کارها رو انجام دهد و با محیط کاربرپسند داشته باشد نرم افزار Windows 8 Manager می باشد . نرم افزار Windows 8 Manager با داشتن بیش از 50 ابزار به بهینه سازی و افزایش سرعت به سیستم شما یاری می نمایید.

مدیریت Startup ویندوز ، بهینه سازی ریجیستر فیکس کردن انواع مشکلات نرم افزاری ، دریافت دقیق اطلاعات برنامه های در حال اجرا گوشه ای از امکانات نرم افزار Windows 8 Manager می باشد . توصیه سایت یاس دانلود به کاربرانی که به تازگی به نصب ویندوز 8 اقدام کرده اند و یا می خواهند این ویندوز را دانلود و نصب نمایید . حتما دانلود کنید و مدریت ویندوز 8 خود را به عهده بگیرید. امیدواریم مورد رضایت شما عزیزان واقع شود .

 

قابلیت های نرم افزار Windows 8 Manager:

-       مدیریت Startup
-       بهینه سازی ریجیستری
-       مشاهده برنامه های در حال اجرا ( کلی و جزئی )
-       افزایش سرعت شبکه با تنظیمات اختصاصی نرم افزار
-       قابل نصب بر روی انواع سیستم عامل ها
-       مدیریت بر پسوردهای ذخیره ( حذف )
-       حذف فایل های تکراری و یا موقت
و …


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ابزار و سیستم عامل ها , ویندوز8 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Windows 8 Manager Final 1 , 0 , 5 نرم افزار مدیریت ویندوز 8 دانلود نرم افزار 1 , 0 , 5 Windows 8 Mana ,



بازدید : 765
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود نرم افزار StartIsBack v13 Final بازگردانی منوی استارت ویندوز 8

 

دانلود نرم افزار StartIsBack

 

حتما گر از ویندوز 8  استفاده می نمایید متوجه شده اید که در این ویندوز استارت وجود ندارد . چرا که اکثر کاربران از نسخ های قبلی از جمله 7 با این منو آشنا هستند و استفاده می کنند . با نرم افزار StartIsBack  به راحتی این مشکل برطرف خواهد شد چرا که با نصب این نرم افزار منوی استارت با تمامی امکانات ریز و درشت را باز می گرداند . لازم به ذکر است این نرم افزار دقیقا منوی استارت ویندوز 7 را بر روی ویندوز  8  ایجاد می کند . توصیه ما برای کسانی که این قسمت ویندوز جزو علاقه مندی شان بوده است تا این نرم افزار StartIsBack   را از دست ندهید .


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ابزار و سیستم عامل ها , ویندوز8 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار StartIsBack v13 Final بازگردانی منوی استارت ویندوز 8 ,



دانلود Windows 8.1 AIO x86/x64 July 2014 – آخرین نسخه ویندوز 8.1
نوشته شده در یک شنبه 26 مرداد 1393
بازدید : 672
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود Windows 8.1 AIO x86/x64 July 2014   آخرین نسخه ویندوز 8.1

 

دانلود Windows 8.1 AIO x86/x64 July 2014

آخرین نسخه ویندوز 8.1

 

Windows 8.1 AIO x86/x64 July 2014 بعد از مدت ها انتظار سرانجام مایکروسافت نسخه نهایی ویندوز خود را به نام Windows 8 عرضه کرد. نسخه جدید ویندوز این شرکت از قابلیت های فراوانی برخوردار است و از نظر جامعه آماری کاربران این ویندوز مشکلات عدیده ای نسخه های قبلی برطرف شده است و علاوه بر این ویژگی های بارزی نیز اضافه شده است. مایکروسافت بعد از انتشار این نسخه, نسخه جدیدی را با عنوان 8.1 منتشر کرد که مطمئنا بزرگترین تغییر آن را می توان بازگشت دکمه start ویندوز دانست که مورد انتظار بیشتر کاربران بوده است.

ویندوز 8 اصولا بر پایه فضای لمسی طرح ریزی شد که البته زیان هایی نیز به این شرکت وارد شد تا اینکه با انتشار نسخه جدید سعی در جذب این کاربران نیز شد. ویندوز 8 دارای سرعت و عملکرد بهتری نسبت به ویندوز 7 دارا می باشد و از مموری قوی تری نیز نسبت به نسخه قبلی دارای میباشد.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ابزار و سیستم عامل ها , ویندوز8 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Windows 8 , 1 AIO x86/x64 July 2014 – آخرین نسخه ویندوز 8 , 1 ,



بازدید : 636
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود کلیپ 3 گل برتر جام جهانی 2014 به صورت انیمیشن متحرک (فلیپ بوک)

 

دانلود کلیپ 3 گل برتر جام جهانی 2014

انیمیشن متحرک (فلیپ بوک)

Best goals World Cup 2014 flipbook

 

نام کلیپ : Best goals World Cup 2014 flipbook

سال انتشار : 2014

مدت زمان : 1 دقیقه

حجم : 15 مگابایت

کیفیت : عالی

 

حتما تاکنون با فلیپ بوک ها و یا همان کتاب دیجیتال روبرو شده اید و نمونه های ساده از آن را برای خودتان نیز ساخته اید. در این کلیپ منحصربفرد سه گل برتر جام جهانی 2014 در یک فلیپ بوک زیبا و خلاقانه به نمایش در می آید.


:: موضوعات مرتبط: مالتی مدیا , فوتبال , کلیپ , ,
:: برچسب‌ها: دانلود کلیپ 3 گل برتر جام جهانی 2014 به صورت انیمیشن متحرک (فلیپ بوک) ,



دانلود کلیپ مهارت های مانول نویر 2014
نوشته شده در یک شنبه 26 مرداد 1393
بازدید : 809
نویسنده : آرش حسین زاده

 

دانلود کلیپ مهارت های مانول نویر 2014

 

دانلود کلیپ مهارت های مانوئل نویر 2014

Manuel Neuer 2014 Amazing Save Compilation

 

نام کلیپ : Manuel Neuer 2014 Amazing Save Compilation

سال انتشار : 2014

مدت زمان : 3 دقیقه

حجم : 42 مگابایت

کیفیت : عالی

 

در این کلیپ زیبا لحظات زیبای مانوئل نویر در سال 2014 که به قهرمانی تیمش در جام جهانی و انتخاب وی به عنوان بهترین دروازه بان جام جهانی 2014 ختم شد به نمایش در می آید. مهارت های مهار توپ و نقش وی در خط دفاعی و همچنین لحظات زیبا و سیوهای بی نظیر وی در جام جهانی 2014 نیز از بخش های جذاب این کلیپ است.


:: موضوعات مرتبط: مالتی مدیا , فوتبال , کلیپ , ,
:: برچسب‌ها: دانلود کلیپ مهارت های مانول نویر 2014 ,



بازدید : 618
نویسنده : آرش حسین زاده

 

دانلود نرم افزار ورود همزمان چند آی دی در یاهو مسنجر Yahoo Multi Messenger v2.0

.

Yahoo Multi Messenger v2.0

.

احتمالا شما هم با مشکل ورود تک کاربره به یاهو مسنجر مواجه شده اید . اگر دوست دارید با تعداد بیشتری از آیدی های یاهوی خود به محیط یاهو مسنجر وارد شوید ؛ می توانید از نرم افزار Yahoo Multi Messenger استفاده کنید . این نرم افزار امکان ورود به محیط چت و اد لیست شما را با تعداد زیاد آیدی فراهم می کند . با نرم افزار Y! Multi Messenger می توانید نرم افزار Yahoo Messenger را بیشتر از یک بار اجرا کنید. به طوری که می توانید هم زمان با دو یا بیشتر از یک آی دی Sign In کنید.

پس از اجرای نرم افزار می توانید برنامه را روی حالت فعال بگذارید تا بتوانید نرم افزار یاهو را چندین بار باز کنید و برای غیر فعال کردن این ویژگی کافی است نرم افزار مولتی مسنجر را دوباره باز نموده و آنرا غیر فعال کنید . همچنین توسط این برنامه می توانید تبلیغات مسنجر یاهو را حذف کنید.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مسنجر , ابزار و سیستم عامل ها , ویندوز8 , ویندوز7 , ویندوزxp , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار ورود همزمان چند آی دی در یاهو مسنجر Yahoo Multi Messenger v2 , 0 ,



بازدید : 749
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود ooVoo 3.6.0.23 Final   نرم افزار اوو برای کامپیوتر

 

دانلود ooVoo

دانلود نرم افزار اوو برای کامپیوتر

 

ooVoo  مسنجر حرفه ای با قابلیت چت صوتی و تصویری می باشد. نرم افزار ooVoo مسنجری است که به ارائه خدمات تلفن تصویری و صوتی و یا پیام رسان فوری است که توسط شرکت ooVoo LLC برای سیستم عامل های ویندوز ، آندروید ، مک OCX و … ساخته شده است. این شرکت تا به تاریخ سپتامبر 2012 بالغ بر 56 میلیون کاربر در سراسر جهان داشته است که به گفته خود شرکت هر روز 100 هزار نفر به تعداد کاربران آن افزوده می شود .

بیشتر استفاده کنندگان از مسنجر ooVoo  تلفن همراه تشکیل می شود . لازم به ذکر است بعضی قابلیت های این نرم فزار پولی می باشد که هیچ ربطی به کرک و … ندارد . از قابلیت و امکانات برنامه ooVoo می توان به ارتباط صوتی ، تصویری ، متنی و چت متنی همزمان با 12 نفر ، امکان Import کردن ID از طریق مسنجر ها و یا شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک  . البته قابلیت ها برنامه اوو  به اینجا ختم نمی شود . شما نیز عضو این مسنجر شده  تا به جمع دیگر دوستانتان بپیوندید .


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , مسنجر , ابزار و سیستم عامل ها , ویندوز8 , ویندوز7 , ویندوزxp , ,
:: برچسب‌ها: دانلود ooVoo 3 , 6 , 0 , 23 Final – نرم افزار اوو برای کامپیوتر ,



بازدید : 749
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود Windows 7 Manager 4.4.6.0   بهینه سازی و مدیریت ویندوز 7

دانلود نرم افزار Windows 7 Manager

 

Windows 7 Manager 4.4.6.0 نرم افزاری که هم اکنون در این پست به شما معرفی می نماییم ، یکی از بهترین نرم افزار ها در زمینه ی بهینه سازی و مدیریت ویندوز می باشد که این نرم افزار مختص ویندوز 7 می باشد . پاکسازی فایل های موقت وزائد ، نمایش اطلاعات سیستم ، سفارشی سازی ویندوز ، تنظیم استارت آپ ویندوز  و … گوشه ای از امکانات نرم افزار Windows 7 Manager می باشد .

توصیه ما برای حرفه ای ها این نرم افزار می باشد . پس فرصت را از دست ندهید و هم اکنون به جمع طرفداران  نرم افزار نرم افزار Windows 7 Manager ملحق شوید . سایت یاس دانلود با افتخار نرم افزار بهینه سازی و مدیریت ویندوز 7 نرم افزار Windows 7 Manager را به تمامی کاربرانش تقدیم می نمایید . امیدواریم مورد رضایت شما عزیزان واقع شود.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ابزار و سیستم عامل ها , ویندوز7 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Windows 7 Manager 4 , 4 , 6 , 0 – بهینه سازی و مدیریت ویندوز 7 ,



بازدید : 791
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود Microsoft Toolkit 2.5 Beta 5   کامل‌ترین ابزار فعال‌سازی ویندوز و آفیس

 

 

نرم افزاری محبوب است که استفاده رایج از او فعال‌سازی سیستم عامل‌های ویندوز و بسته‌های نرم افزاری آفیس است که معمولا باید بعد از نصب آن‌ها بر روی سیستم انجام شود و همیشه تعداد زیادی از کاربران با این قضیه مشکل دارند، چون که کرک‌های زیادی در بازار موجود بوده و باعث سردر گمی کاربران می‌شوند، از این رو نیاز به یک کرک جامع و کامل برای رفع تمامی نیاز‌های کاربران نیاز می‌شود.

Microsoft Toolkit یک مجموعه ابزار مطمئن، پیشرفته و مبتکر فعال‌سازی نوین بر پایه KMS است که کاربران را از نصب هرگونه فعال ساز و ابزارهای مشابه بی‌نیاز می‌کند، این نرم افزار شامل کامل‌ترین ابزار فعال سازی از طریق KMS بوده و از تمامی نسخه‌های ویندوز و آفیس پشتیبانی می‌کند.

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ابزار و سیستم عامل ها , ویندوز7 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Microsoft Toolkit 2 , 5 Beta 5 – کامل‌ترین ابزار فعال‌سازی ویندوز و آفیس ,



بازدید : 644
نویسنده : آرش حسین زاده

 

دانلود Microsoft Windows 7 SP1 AIO July 2014 x86/x64   نسخه نهایی ویندوز 7

 

دانلود ویندوز 7

 

Microsoft Windows 7 SP1 AIO July 2014 x86/x64 ویندوز 7 یکی از بهترین نسخه های ویندوز ارائه شده توسط مایکروسافت میباشد. نسخه اصلی و پرطرفدار این ویندوز Windows 7 Ultimate میباشد که طرفداران زیاری را در سراسر دنیا از جمله در کشورمان دارا میباشد. مطابق معمول نسخه قبلی هر ماه آپدیت جدیدی بر این ویندوز ارائه می شود که شامل برطرف سازی مشکلات قبلی و ارائه ویژگی های جدیدی می شود. هم اکنون می توانید آخرین نسخه ویندوز 7 را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ابزار و سیستم عامل ها , ویندوز7 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Microsoft Windows 7 SP1 AIO July 2014 x86/x64 – نسخه نهایی ویندوز 7 ,



زندگی نامه وین رونی
نوشته شده در یک شنبه 26 مرداد 1393
بازدید : 804
نویسنده : آرش حسین زاده



زندگی نامه ابن سینا
نوشته شده در یک شنبه 26 مرداد 1393
بازدید : 745
نویسنده : آرش حسین زاده



زندگی نامه پپ گواردیولا
نوشته شده در یک شنبه 26 مرداد 1393
بازدید : 649
نویسنده : آرش حسین زاده