پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.

:::::..دانلود تاپ..:::::




بازدید : 361
نویسنده : آرش حسین زاده

هنوز چند روز از معرفی ویندوز ۱۰ نمی گذرد ، این در حالی است که مایکروسافت ساعاتی پیش نسخه ای آزمایشی از این ویندوز را برای دانلود عموم قرار داده است تا مشکلات آن توسط گروه های سازنده ، مشتریان و … بررسی و گزارش شوند . برای دانلود فایل ISO ویندوز ۱۰ می بایست در سایت مایکروسافت ثبت نام کنید که این کار حرکتی غیرعادی از این شرکت می باشد . باید توجه داشته باشید که این نسخه از ویندوز در مراحل ابتدایی توسعه است و دارای باگ های متعددی می باشد . نسخه ی موجود را می توانید به صورت مجازی در ویندوز خود نصب کنید تا با قابلیت های جدید ویندوز جدید مایکروسافت آشنا شوید و یا ویندوز فعلی خود را به این نسخه ارتقاء دهید . در ادامه می توانید با قابلیت های این ویندوز بیشتر آشنا شوید .

 

| به همراه دانلود مراسم معرفی ویندوز ۱۰ در دو کیفیت متفاوت |

 

Win 10 دانلود نسخه پیش نمایش ویندوز 10   Windows 10 Technical Preview

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ابزار و سیستم عامل ها , لینوکس , ویندوز8 , ویندوز7 , ویندوزxp , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ – Windows 10 Technical Preview ,



نرم افزار رقیبی قدرتمند برای آفیس LibreOffice 4.3.1
نوشته شده در پنج شنبه 27 شهريور 1393
بازدید : 500
نویسنده : آرش حسین زاده

افرادی که با سیستم عامل لینوکس کار می کنند با نرم افزار قدرتمند OpenOffice آشنایی کامل دارند، نرم افزاری که مانند Microsoft Office ویندوز عمل می کند. پس از گذشت مدتی سازندگان OpenOffice تصمیم گرفتند که در این نرم افزار تغییراتی ایجاد کنند که موجب ساخت شاخه ای از OpenOffice به نام LibreOffice شد.هم اکنون میتوانید نسخه نهایی نرم افزار کاملا رایگان و اپن سورس LibreOffice مخصوص سیستم عامل ویندوز را دانلود نمایید این نرم افزار آزاد , قدرتمند , پایدار و در کل آراسته و بسیار قدرتمند عمل می کند اما شاید از نظر خیلی افراد هنوز از معادل تجاری خود عقب تر باشد ولی می تواند در بعضی موارد رقیبی برای Microsoft Office باشد.

 

LibreOffice 4.3.1 نرم افزار رقیبی قدرتمند برای آفیس LibreOffice 4.3.1

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ابزار و سیستم عامل ها , لینوکس , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار رقیبی قدرتمند برای آفیس LibreOffice 4 , 3 , 1 ,



رایت آسان انواع داده ها توسط Brasero 3.0.0 – لینوکس
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 647
نویسنده : آرش حسین زاده

یک نرم افزار قدرتمند و بسیار کم حجم برای توزیع های مختلف سیستم عامل لینوکس می باشد که برای ذخیره کردن ، رایت کردن و مستر کردن CD , DVD , Blu-ray و HD-DVD دیسک های مالتی مدیا شما می باشد. این نرم افزار از تمامی سخت افزار های پخش و ایجاد مالتی مدیا نیز پشتیبانی می کند که شامل CD-R/RW, DVD-R/RW, DVD+R/RW, BD-R/RE, HD-DVD-R/RW و DVD-RAM می باشند.

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ابزار و سیستم عامل ها , لینوکس , ,
:: برچسب‌ها: رایت آسان انواع داده ها توسط Brasero 3 , 0 , 0 – لینوکس ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد