پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.

:::::..دانلود تاپ..:::::




دانلود بازی Need for Speed Underground 2 برای PC
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 1015
نویسنده : آرش حسین زاده

NFS Underground 2 دانلود بازی Need for Speed Underground 2 برای PC

Need for Speed Underground 2 نام یک نسخه دیگر از سری معروف و پر هیجان بازی Need for Speed است که به دلیل جذابیت ها و ویژگی های ممتاز خود در سال 2004 توانست طیف عظیمی از بازیکنان را مجذوب خود کند و از موفق ترین نسخه های این سری بزرگ محسوب می شود. در این سری از بازی ها شما باید با استفاده از خودرو خود به رقابت با سایرین بپردازید و در مسابقات مختلف و همچنین جاده های بسیار متنوعی که از روی واقعیت ساخته شده اند به رقابت بپردازید و با استفاده از دقت و استعداد خود در رانندگی، قهرمان مسابقات شوید. Need for Speed Underground 2 به وسیله شرکت بزرگ و پر آوازه EA GAMES ساخته شده است که هر ساله سعی می کند بهترین عناوین را در ژانر های مختلف از جمله ماشین سواری عرضه کند.

در بازی Need for Speed Underground 2 ممکن است به طور ناگهانی در جاده های مختلف پلیس به دنبال شما بیاید و این نکته را در نظر داشته باشید که به راحتی و با افزایش سرعت نمی توانید از دست قانون فرار کنید، بلکه باید آن ها را فریب دهید تا به ماشین ها و یا ساختمان های مختلف برخورد کرده و شما نیز سریعا در یک نقطه کور و تاریک جاده پنهان شوید. گرافیک بازی Need for Speed Underground 2 در حد متوسطی قرار دارد اما عالی نیست و این نکته هر سال طرفداران زیادی را آزار می دهد زیرا بهبود گرافیک سری بازی های جنون سرعت بسیار کند است اما در این بازی با توجه به تاریخ عرضه آن طراحی ماشین ها و همچنین جاده ها از کیفیت مطلوبی برخوردار است. سعی کنید از نیترو استفاده کنید زیرا باعث می شود تا در اوایل حرکت شتاب بیشتری گرفته و یا در قسمت ها دیگر با استفاده از آن سرعت بیشتری بدست اورید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , ماشین سواری , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Need for Speed Underground 2 برای PC ,



جنون سرعت: مسابقات زیر‌زمینی ۱ | Need For Speed UnderGround 1
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 753
نویسنده : آرش حسین زاده

بازی جنون سرعت: مسابقات زیر‌زمینی ۱ | Need For Speed UnderGround 1+ کم حجم شده + کرک شده

# برای دانلود پکیج برترین بازی ها اینجا را کلیک کنید#

 

جنون سرعت: مسابقات زیر‌زمینی 1 | Need For Speed UnderGround 1

 

توضیحات بازی : جنون سرعت: مسابقات زیرزمینی(به انگلیسی: Need for Speed: Underground) (NFSU) هفتمین بازی رایانه‌ای از سری جنون سرعت است که توسط استودیو بلک‌باکس تولید و توسط الکترونیک آرتز در سال ۲۰۰۳ منتشر شده‌است .

در یان بازی برای اولین بار در سری جنون سرعت بازیکن می‌توانست ماشین‌ها را تیون کند. این بازی، یک بازی ماشینی کامل بود که با بدست آوردن تجربه ای موفق در نسخه ی قبلی خود طراحی شده بود. می توان گفت این بازی به تنهایی سهم عظیمی از شهرت کمپانی EA را به خود اختصاص داده زیرا با انتشار نسخه های مختلف از سری بازیهای جنون سرعت هنوز هم در میان کاربران بازیهای کامپیوتری NFS از علاقه مندان بسیار زیادی برخوردار است .


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , ماشین سواری , ,
:: برچسب‌ها: جنون سرعت: مسابقات زیر‌زمینی ۱ | Need For Speed UnderGround 1 ,



دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 676
نویسنده : آرش حسین زاده

سری جدید از سری بازی های NFS می باشد که توسط شرکت بازی سازی Criterion ساخته شده است . این شرکت با داشتن سابقه ای درخشان در طراحی و ساخت بازی های ریسینگ ، جان تازه ای به NFS داده است . بازی ای که به صورت Open-World می باشد و شباهت زیادی به بازی Burnout Paradise دارد تا نسخه اصلی Most Wanted. شهری که در Paradise قرار داشت، بسیار زیبا و چشم نواز بود و نمونه جالبی از یک شهر خیالی آمریکایی بود. حال آن ها چنین فضایی را دوباره برای Most Wanted به وجود آورده اند که در نوع خودش بسیار جالب است. در بخش تک نفره، شما با هوش مصنوعی مسابقه خواهید داد و پلیس در تعقیب شما خواهد بود و ممکن است در تله های مختلف نیز گرفتار شوید. حال با کمک سیستم Autolog شما می توانید میزان مصافتی که طی کرده اید، سرعت و سایر اطلاعات دیگر را به صورت آفلاین در اختیار داشته باشید و در زمان آنلاین بودن نیز آن ها را با آمار دوستانتان مقایسه کنید.

 

Need for Speed Most Wanted-SKIDROW | 5.6 GB

نسخه ۲.۳ گیگابایتی BlackBox به پست افزوده شد

 

NFS دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , ماشین سواری , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC ,



دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PC
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 670
نویسنده : آرش حسین زاده

جهت گیری NFS: Rivals بیشتر به سمت عناوین Criterion می‌باشد: بازی‌هایی سریع، زیبا و با امکانات ارتباط اجتماعی گسترده. البته کمک کردن Criterion در امر ساخت بازی، یکی از دلایلی است که Rivals چنین جهتی را در پیش گرفته است. به هر حال، اعضای سازنده‌ی بازی، افراد بسیار بااستعدادی هستند و تجربه‌ی چندین ساله‌ی Criterion در ساخت سری موفق Burnout نیز بیش از پیش تیم سازنده‌ی Rivals را تقویت می‌کند. AllDrive یکی از ویژگی‌های کلیدی نسخه‌ی جدید NFS بوده که افزونه‌ی بی‌نظیری برای Autolog  می‌باشد. در حالی که Autolog بر اساس دستاوردهای دوستانتان، چالش‌های غیر همزمانی را برای شما ارائه می‌کرد، AllDrive دوستانتان را مستقیما به بازی می‌آورد. هیچ گونه لابی، صفحه‌ی بارگذاری و هیچ گونه ساختار واضحی وجود ندارد؛ دوستان شما در محیط بازی در اطرافتان رانندگی می‌کنند و شما آن‌ها را می‌بینید. از بین بردن خط بین بخش تک نفره و چند نفره، ایده‌ی بسیار خوبی است که پیش از این نیز آن را در عناوینی نظیر Forza Horizon دیده‌ایم. این غیر قابل پیش بینی بودن فاکتور بسیار مهمی است که بازی را پویاتر می‌کند. در نمایشگاه Gamescom آلمان، این ساختار با نمایش پلیس‌ها و مسابقه دهندگان، نشان داده شد.

پیغام مدیریت وبسایت: سرانجام نسخه نهایی بازی Need for Speed: Rivals برای PC عرضه شد. همان طور که متوجه هستید، این بازی ماه ها پیش عرضه شده بود و در سایت های مختلفی برای دانلود قرار گرفته بود. اما با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که بازی افت فریم شدیدی را به ۳۰فریم بر ثانیه داشته و پرش های متفاوتی در بازی و عدم روانی گیم پلی وجود داشت (البته این موضوع بر روی تمامی سیستم ها صادق نبوده و بر روی بخش کمی از سیستم ها با CPUهای منطبق با کرک عرضه شده، مشکل وجود نداشت). از آن جا که وبسایت دانلودها همواره در ارائه ی بهترین، اولین بوده است، به همین دلیل در این ساعت شما می توانید نسخه کاملا سالم بازی و آپدیت شده به نسخه ۱.۳ را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

Need For Speed Rivals PC-RELOADED

|آپدیت چهارم بازی Update v1.04-RELOADED به پست اضافه شد|

 

NFS Rivals pc cover small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PC

 


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , ماشین سواری , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PC ,



دانلود بازی GRID Autosport برای PC
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 626
نویسنده : آرش حسین زاده

اگر Grid Autosport را تجربه کنید،اولین احساسی که به دست می آورید حس بازی های شبیه ساز است.زیرا تمام آن چه از یک بازی شبیه ساز همانند Gran Turismo انتظار دارید، در این بازی وجود دارد. تمام المان های مربوط به دنیای واقعی همانند توجه به سرعت خودرو و زمان بندی مناسب برای ترمز کردن، موقعیت های درفتینگ (Drafting) و به خصوص توجه به میزان چالاکی خودرو ها در بازی بسیار دقیق و قابل تامل کار شده است.در کل می توان گفت هر آن چه نیازمند عنوانی قابل توجه است،در این بازی جمع شده و حس و حال دنیای خودرو ها را به خوبی می توان با وارد شدن به دنیای Autosport حس کرد. در بازی مد (Mode) های مختلفی در نظر گرفته شده است که می توان یکی از آنها را با نام Open Wheel معرفی کرد. در این مد، این خود بازیباز است که تمام و کمال کنترل وسیله نقلیه را بر عهده می گیرد و هیچ راهنما یا کمکی از سوی هوش مصنوعی برای هدایت بازیباز به بهترین مسیر وجود ندارد.به طور مثال در یکی از تریلر های بازی شاهد پیچی بودیم که در آن راننده به طور کامل بازی را در اختیار دارد و باید تصمیم های مختلفی را بگیرید.به طور مثال خود اوست که میزان و درصد ترمزگیری را مشخص می کند.

GRID Autosport PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۶.۳ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

GRID Autosport pc cover small دانلود بازی GRID Autosport برای PC


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , ماشین سواری , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی GRID Autosport برای PC ,



صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد